Politica de Retur

Politica de Retur

Confom legii protecției consumatorului RM, produsele pot fi returnate in termen de 14 zile. Dacă au trecut peste 14 zile de la ziua cumpărăturii dvs., din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru returnarea produsului, produsul trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care ați primit produsul. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Pentru a vă efectua returul, avem nevoie de o o dovadă a achiziției, confirmată prin cec, sau alte documente eligibile.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale (dacă este cazul):

– orice produs care nu este în starea inițială, este deteriorat sau lipsesc părți din motive care nu se datorează erorii noastre,

– orice produs returnat după 14 zile de la livrare.

Rambursări (dacă este cazul)

Odată ce returnarea produsului, el este inspectat, și apoi vă trimitem un e-mail pentru a vă anunța că am primit produsul dvs. returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă este aprobată, rambursarea va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată în decurs de 3-4 zile.

Vă informăm că returnarea mijloacelor financiare are loc doar pe contul de card cu ajutorul caruia s-a efectuat achitarea comenzii.

Rambursări întârziate sau lipsă (dacă este cazul)

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar prin intermediul căruia s-a efectuat plata, și contactați banca pentru detalii, dat fiind faptul ca procesul poate dura ceva timp înainte ca rambursarea să fie înregistrată oficial.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la emailul companiei herbmoldova@mail.ru, sau la nr de telefon 060595000.

Articole de vânzare (dacă este cazul)

Doar articolele cu preț regulat pot fi rambursate, din păcate produsele aflate la promoții nu pot fi rambursate.

Schimburi (dacă este cazul)

Înlocuim doar articolele care sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să faceți schimb pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la herbmoldova@mail.ru, prin care să fie prezentate motivele pentru care doriți să efectuați schimbul.

Cadouri

Dacă articolul a fost procurat contra unui card cadou atunci când a fost procurat și expediat direct la dvs., veți primi card cadoul pentru valoarea returnării dvs. După primirea produselor returnate, vom trimite cardul cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca un cadou când a fost cumpărat sau dacă persoana ce a dăruit produsele, a primit direct comanda livrată, vom trimite o rambursare donatorului de cadou și el va fi anunțat de rambursul dvs.

Livrare

Pentru a vă returna produsul nou, trebuie să ne trimiteți un e-mail herbmoldova@mail.ru și vă vom oferi toate detaliile despre transport.

Veți fi responsabil pentru plata pentru costuri de expediere la returnarea produsului. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transport la returnare va fi dedus din rambursare.

În funcție de locul în care locuiți, timpul care poate dura pentru ca produsul dvs. schimbat să vă ajungă la dvs. poate varia.

Dacă expediați un articol de peste 300 de lei, trebuie să luați în considerare utilizarea unui serviciu care s garanteze livrarea produsului. Nu garantăm că vom primi produsul returnat.

Adaugă la lista de așteptare Vă vom informa când produsul va ajunge în stoc. Vă rugăm să lăsați adresa de e-mail validă mai jos.